Uchwała Nr XIII/133/04
UCHWAŁA NR XIII/133/04
RADY MIEJSKIEJ W KLESZCZELACH
z dnia 12 października 2004 r.
w sprawie dokonania zmian w budżecie w 2004 roku.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz.1951, z 2002 r. Nr 23, poz. 220 i Nr 62, poz. 558, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 , Nr 116, poz. 1203/ oraz art.109 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych / Dz. U z 2003 r. Nr 15, poz. 148 oraz Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594 , Nr. 96, poz. 874, Nr 166, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851 oraz z 2004 r. Nr 19, poz. 177 i Nr 93, poz. 890, Nr 121, poz. 1264 i Nr 123, poz. 1291 / - uchwala się , co następuje:
§ 1. Zwiększyć plan dochodów budżetowych o kwotę - 147.040 zł
w tym:
1) Dz. 010 rozdz. 01095 § 6291 o kwotę - 80.000 zł
środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin pozyskane z innych źródeł/rozliczenie inwestycji z 2003 roku - budowa kanalizacji sanitarnej i rozbudowa sieci wodociągowej Kleszczele - Repczyce w ramach programu PHARE 2000.
2) Dz. 010 rozdz. 01078 § 2710 o kwotę - 5.000 zł
wpływy z tytułu pomocy finansowej udzielonej miedzy jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań bieżących.
3) Dz. 600 rozdz. 60016 § 2440 o kwotę - 10.000 zł
dotacje otrzymane z funduszy celowych na realizację zadań bieżących jednostek samorządu terytorialnego.
4) Dz. 801 rozdz. 80113 § 2030 o kwotę - 2.040 zł.
dotacja celowa otrzymana z budżetu państwa na realizacje własnych zadań bieżących - dofinansowanie kosztów dowożenia dzieci sześcioletnich do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych .
5) Dz. 900 rozdz. 90078 § 2440 o kwotę - 50.000 zł
dotacja otrzymana z funduszy celowych - Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku z przeznaczeniem na usuwanie połamanych drzew z korzeniami po skutkach huraganu.
§ 2. Zwiększyć plan wydatków budżetowych o kwotę - 486.210 zł
w tym:
1) Dz. 010 rozdz. 01095 § 6050 o kwotę - 5.000 zł.
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - opracowanie dokumentacji na budowę wodociągu we wsi Biała Straż.
2) Dz. 010 rozdz. 01078 § 4210 o kwotę - 5.000 zł
zakup materiałów - blachy dla osób poszkodowanych w huraganie.
3) Dz. 600 rozdz. 60016 § 4270 o kwotę - 30.901 zł
wydatki na remont drogi we wsi Dasze i drogi rolniczej
4) Dz. 700 rozdz. 70005 § 4210 o kwotę - 12.009 zł
zakup blachy na budynek warsztatu.
5) Dz. 710 rozdz. 71004 § 4300 o kwotę - 6.710 zł
wydatki na opracowanie studium wykonalności projektu.
6) Dz. 750 rozdz. 75023 § 4210 o kwotę - 4.380 zł
zakup materiałów biurowych.
7) Dz. 900 rozdz. 90015 § 4260 o kwotę - 12.000 zł
opłata energii elektrycznej oświetlenia ulicznego.
8) Dz. 900 rozdz. 90015 § 6050 o kwotę - 339.170 zł
modernizacja oświetlenia ulicznego.
9) Dz. 900 rozdz. 90078 § 4300 o kwotę - 50.000 zł
wydatki na usuwanie korzenie i połamanych drzew.
10) Dz. 900 rozdz. 90078 § 4300 o kwotę - 10.000 zł
środki na usuwanie skutków klęsk żywiołowych - odbudowa zniszczonego mienia komunalnego pn. "Odbudowa infrastruktury komunalnej".
11) Dz. 900 rozdz. 90095 § 4210 o kwotę - 5.000 zł
zakup paliwa do środków transportowych.
12) Dz. 801 rozdz. 80113 § 4210 o kwotę - 2.040 zł
zakup paliwa do środków transportowych do dowożenia dzieci.
13) Dz. 926 rozdz. 92695 § 4300 o kwotę - 4.000 zł
zakup usług pozostałych- wydatki na ustawienie sprzętu nad zalewem w Repczycach.
§ 3. Dokonać zmian w planie wydatków jak niżej:
1. Zwiększyć plan wydatków budżetowych w kwocie - 41.700 zł
w tym:
1) Dz. 852 rozdz. 85215 § 3110 o kwotę - 40.000 zł
wypłata dodatków mieszkaniowych.
2) Dz. 801 rozdz. 80101§ 4260 o kwotę - 700 zł
3) Dz. 801 rozdz. 80110 § 4260 o kwotę - 1.000 zł
opłata energii elektrycznej w zespole szkół
2. Zmniejszyć plan wydatków budżetowych o kwotę - 41.700 zł
w tym:
1) Dz. 600 rozdz. 60016 § 6050 o kwotę - 40.000 zł
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych.
2) Dz. 801 rozdz. 80101 § 4240 o kwotę - 700 zł
3) Dz. 801 rozdz. 80110 § 4240 o kwotę - 1.000 zł
§ 4. Budżet po dokonanych zmianach wynosi:
1) dochody budżetowe - 4.779.115 zł
2) wydatki budżetowe - 4.975.385 zł
Nadwyżkę dochodów nad wydatkami w kwocie 142.800 zł przeznacza się na spłatę rat kredytów i pożyczek.
Źródłem pokrycia niedoboru budżetowego w wysokości 339.170 zł. stanowi zaplanowany kredyt z Banku Ochrony Środowiska S.A Oddział w Białymstoku na modernizację oświetlenia ulicznego.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Kleszczel.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Przewodniczący Rady
/-/ Jerzy Jaroszewicz
Metryka strony