Ogłoszenie Nr 500270920-N-2018 z dnia 13.11.2018 o udzieleniu zamówienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Ogłoszenie nr 500270920-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.
Gmina Kleszczele: INSTALACJE SOLARNE NA POTRZEBY MIESZKAŃCÓW GMINY KLESZCZELE
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - tak
Nazwa projektu lub programu
Oś V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1. Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii (energia odnawialna: słoneczna) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 611660-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kleszczele, Krajowy numer identyfikacyjny 5065907100000, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 818 004, e-mail jerzy.kupryciuk@um.kleszczele.wrotapodlasia.pl, faks 85 681 80 04 w. 15.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
INSTALACJE SOLARNE NA POTRZEBY MIESZKAŃCÓW GMINY KLESZCZELE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RGK.271.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa i montaż instalacji solarnych na potrzeby mieszkańców gminy Kleszczele. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach Osi V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1. Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii (energia odnawialna: słoneczna) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020. 3. Zamówienie będzie realizowane w 2 częściach. Inwestycja będzie realizowana dla 49 instalacji dla 40 mieszkańców. Instalacje będą montowane na prywatnych budynkach mieszkalnych. Część 1 zadania obejmuje dostawę i montaż kolektorów słonecznych w ilości 20 zestawów. Natomiast część 2 obejmuje dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych w ilości 29 instalacji fotowoltaicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: tak
II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45311200-2, 45315600-4, 45315300-1, 45315100-9, 71320000-7, 51900000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów - nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych w ilości 29 instalacji fotowoltaicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2018 Wartość bez VAT 819404.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Sanito Sp. z o.o. Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 579168.18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom - nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Burmistrz
/-/ mgr inż. Aleksander Sielicki
Metryka strony