Zaproszenie do złożenia oferty OSE

na realizację zadania pn.: „Budowa siłowni plenerowej, strefy relaksu i placu zabaw w ramach programu Osa- Otwarte Strefy Aktywności”.

Kleszczele, dnia 14 marca 2019 r.

Burmistrz Kleszczel
ul. 1 Maja 4
17- 250 Kleszczele

RGK.271.2.2019 BJ

Zaproszenie do złożenia oferty

Zamawiający:

Gmina Kleszczele

u. 1 Maja 4

17-250 Kleszczele

Tel. 85 681- 80- 04 ( wew. 17)(wew. 27)

Zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.:

Budowa siłowni plenerowej, strefy relaksu i placu zabaw w ramach programu Osa- Otwarte Strefy Aktywności”.

Podstawa Prawna:

Art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r.

poz. 1579 z późn. zm.) oraz Zarządzenie wewnętrzne nr 2/ 2011 Burmistrza Kleszczel z dnia 25 lutego 2011, zmienione zarządzeniem wewnętrznym nr 1/ 2015 Burmistrza Kleszczel z dnia 22 stycznia 2015r. w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.

Zadanie współfinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach "Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2018"

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w wariancie rozszerzonym w Kleszczelach. Zakres zadania obejmuje zakup, transport i montaż następujących elementów:

1. Siłownia plenerowa składająca się z 6 urządzeń, tj:

-wioślarz 1szt.

- narciarz 1 szt.

- koła Tai- chi 1 szt.

- twister- steper 1 szt.

- wahadło 1 szt.

- motyl integracyjny 1 szt.

2. Strefa relaksu obejmująca:

- stół do chińczyka 1 szt.

-stół do gry w szachy 1 szt.

Przy siłowni plenerowej i strefie relaksu przewiduje się nawierzchnię trawiastą- 128 m2

3. Plac zabaw dla dzieci, składający się z urządzeń:

- zestaw orbis mini II 1 szt.

- zestaw Action 4Kids 1 szt.

- huśtawka- bocianie gniazdo 1 szt.

Przy placu zabaw należy wykonać nawierzchnię bezpieczną- piaszczystą- 107 m2. Przewiduje się wykonanie nawierzchni z piasku frakcji 0,2-2,0 mm – grubość warstwy 30 cm.

4. Dodatkowe wyposażenie:

- ławki 4 szt.

- kosz na śmieci 2 szt.

- stojaki na rowery 3 szt.

- tablica informacyjna

II. Zadanie dodatkowe obejmuje:

Ogrodzenie terenu- ogrodzenie panelowe na słupkach.

Roboty przygotowawcze i roboty ziemne – przygotowanie terenu pod inwestycję.

Uzupełnienie projektowanego zagospodarowania terenu szatą roślinną. Nowy dobór roślinności, kompozycji krzewów i traw.

Modernizacja nawierzchni trawiastej.

Cały zakres prac należy wykonać zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji, z uwzględnieniem możliwość użycia materiałów równoważnych, przy zachowaniu głównych funkcji użytkowych oraz parametrów urządzeń, czy użytych materiałów.

Zainstalowanie urządzenia powinny zawierać:

- powinny posiadać co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji;

- powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów;

- powinny być rozmieszczone w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami, podanym przez producenta urządzeń oraz zgodnie z zamieszczoną dokumentacją projektową;

- teren należy wyposażyć w tablice informacyjną zawierającą regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw i siłowni;

- wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty zgodności z normą PN- EN, 1179:2009 oraz PN – EN 1177:2009. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć certyfikaty lub deklaracje zgodności stwierdzające, że zamontowane urządzenia spełniają wymagane normy.

Załączona dokumentacja projektowa określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własne analizy. Załączona dokumentacja projektowa ma ułatwić wykonawcy skalkulowanie ceny.
Umowa jest umową ryczałtową i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji. Niedoszacowanie i pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu podmiotu zamówienia nie może być podstawą do zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.

Podstawowym kryterium oceny oferty jest cena 100 %.

III. Opis sposobu obliczania ceny
1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.(zał.1)
2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia,
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IV. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. (wzór umowy zał.5)
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

V. Zdolność techniczna i zawodowa

Wykonawca musi wykazać, że w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał minimum 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym podmiotowi zamówienia, tj polegające na montażu urządzeń siłowni zewnętrznych lub placu zabaw lub budowie Otwartych Stref Aktywności w wartości minimum 50 000, 00 zł ( w jednym zamówieniu) (wzór stanowi załącznik nr. 3.)

VI. Postanowienie dotyczące wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych )

1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:

- Pieniądzu na rachunek Gminy Kleszczele, ul. 1 Maja 4, 17- 250 Kleszczele

Nr. 49 8071 0006 0018 8290 2000 0130,

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;
- poręczeniach udzielonych przed podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 Ustawy z 9 listopada 2000r, o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (
Dz.U.2019.310 t.j. z dnia 2019.02.18)

Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać odpowiednio :

„Wadium Otwarta Strefa Aktywności”

Wadium należy wnieść do dnia 21.03.2019 r. W przypadku wadium w formie pieniężnej decydująca będzie data uznania należności na rachunku zamawiającego.

Termin wykonania zadania: 14 czerwca 2019r.

VII. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy –wg. załączonego wzoru

formularza ofertowego, kosztorys (po wyborze oferty);

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (wydruk internetowy).

3) Karty katalogowe urządzeń ze szczegółowym opisem oraz charakterystyką.

4) Oświadczenie wykonawcy

5) wykaz robót

6) potwierdzenie wpłaty wadium

Dokumenty, o którym mowa w pkt. 1-3 muszą być dostarczone przed podpisaniem umowy.

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą

przekazywać pisemnie, za pomocą faksu, drogą elektroniczną lub w formie papierowej.

IX. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Barbara Jakubowska, numer kontaktowy: (85) 681-80-04 (wew. 17), e- mail: barbara.jakubowska@um.kleszczele.wrotapodlasia.pl

2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Urzędu Miejskiego: pn.- pt. 7:30- 13:00 do dn. 19.03.2019 r.

X. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową wraz z załącznikami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miejski w Kleszczelach

ul. 1 Maja 4

17- 250 Kleszczele

W sekretariacie, w terminie: 22.03.2019 r. godz. 12:00

Otwarcie Ofert dn. 22.03.2019 r, godz. 13:00.

Koperta powinna być zamknięta, zapieczętowana, opisana umożliwiająca identyfikację składającego.

Ponadto koperta winna być zaadresowana oraz opisana w następujący sposób:

Urząd Miejski w Kleszczelach

ul. 1 Maja 4

17 – 250 Kleszczele

Budowa siłowni zewnętrznej, strefy relaksy i placu zabaw w ramach Otwartej Strefy Aktywności „

Załączniki do specyfikacji

1) Formularz cenowo- ofertowy

2) Oświadczenie wykonawcy

3) Dokumentacja projektowa OSA

4) Wykaz robót

5) Wzór umowy

6) Potwierdzenie wpłaty wadium

BURMISTRZ

/-/ mgr. inż. Aleksander Sielicki


Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Kleszczelach

Wytwarzający/odpowiadający: Barbara Jakubowska - Referat Inwestycji i Środowiska

Data wytworzenia: 2019-03-14

Wprowadzający: Walentyna Sidoruk

Data modyfikacji: 2019-03-14

Opublikował: Walentyna Sidoruk

Data publikacji: 2019-03-14