Ogłoszenie o naborze zastępstwo ds. inwestycji II
wymiar czasu pracy: 1 etat
- Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie: średnie i co najmniej 2-letni staż pracy lub wyższe;
7) umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Wymagania dodatkowe:
1) udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków unijnych
2) znajomość zasad wdrażania polityk UE w obecnym okresie programowania,
3) znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, a w szczególności z zakresu prawa budowlanego, ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, prawa zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym;
4) odpowiedzialność, systematyczność, wysoka kultura osobista, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- gromadzenie informacji dotyczących funduszy unijnych i innych zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji.
- sporządzanie wniosków i pełnej dokumentacji na realizację projektów związanych z rozwojem gminy.
- opracowywanie, aktualizacja i monitoring dokumentów strategii rozwoju gminy, planów odnowy miejscowości i innych programów strategicznych,
- przygotowywanie dokumentacji technicznej dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych lub remontowych,
- uzyskiwanie niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia zadań inwestycyjnych i remontowych,
- zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom,
- przygotowywanie umów na prace budowlane oraz nadzór inwestorski,
- sprawowanie nadzoru w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizacji inwestycji i remontów oraz zgodności z zatwierdzoną dokumentacją,
- przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót budowlanych,
- dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych prowadzonych prac inwestycyjnych,
- rozliczanie zakończonych inwestycji i remontów przy współudziale Referatu Finansowego,
- przygotowywanie ofert gospodarczych i podawanie ich do publicznej wiadomości.
- prowadzenie działań mających na celu usuwanie wyrobów zawierających azbest,
- promocja i monitoring projektów inwestycyjnych realizowanych ze środków zewnętrznych,
- sprawowanie opieki nad grobami wojennymi oraz pomnikami ofiar wojennych,
- realizacja zadań określonych w ustawie o ochronie zabytków w tym m.in. prowadzenie gminnej ewidencji zabytków, sporządzanie, aktualizacja gminnego programu opieki nad zabytkami, przyjmowanie zawiadomień o odkryciu przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem lub zabytkiem archeologicznym i zawiadomienie o tym wojewódzkiego konserwatora zabytków,
- wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza i kierownika referatu.
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
4) kwestionariusz osobowy,
5) podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia,
8) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dostępne na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Kleszczelach lub w Urzędzie Miejskim w Kleszczelach),
9) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
10) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata).
- Warunki pracy na stanowisku
Stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku Urzędu przy ul. 1 Maja 10 w Kleszczelach. Jest wyposażone w niezbędne urządzenia techniczne. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca odbywa się w podstawowym systemie czasu pracy w wymiarze 1 etatu, jednozmianowa. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kandydat wyłoniony w naborze przed zatrudnieniem zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności i oryginałów wymaganych dokumentów. Zostanie zawarta umowa na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika na stanowisku ds. inwestycyjnych i rozwoju gminy.
- W listopadzie 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kleszczelach lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Kleszczelach, ul. 1 Maja 4, 17‑250 Kleszczele, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na zastępstwo na stanowisko ds. inwestycyjnych i rozwoju gminy”, w terminie do dnia 14 grudnia 2020 r. do godz. 14.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.kleszczele.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kleszczelach.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest:
Burmistrz Kleszczel
Urząd Miejski w Kleszczelach
- 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Urząd Miejski w Kleszczelach, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele, tel. 856818004, elektronicznie: iod@um.kleszczele.wrotapodlasia.pl.
- Dane będą przetwarzane do celów niniejszej rekrutacji pracowników na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą. Obowiązek podania danych przez osoby ubiegające się o pracę wynika z:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 poz.1282 z późn. zm.)
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna iż przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Podanie przez kandydata danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem rekrutacji.
- Dokumenty kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Miejskim w Kleszczelach przez okres i na zasadach określonych w § 17 zarządzenia Nr 110/08 Burmistrza Kleszczel z dnia 27 października 2008 r. w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzenia naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kleszczelach oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych (dostępne na stronie http://bip.um.kleszczele.wrotapodlasia.pl). Protokoły z posiedzeń komisji do spraw naboru stanowią narodowy zasób archiwalny (kategoria archiwalna A), natomiast pozostała dokumentacja z rekrutacji jest przechowywana przez okres 5 lat i po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego brakowana.
Kleszczele, dnia 2 grudnia 2020 r.
BURMISTRZ
/-/ mgr inż. Aleksander Sielicki
Metryka strony