Sprawozdanie z pracy Komisji Skarg Wniosków i Petycji za 2018 r.

Sprawozdanie

z pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji  Rady Miejskiej w Kleszczelach w 2018 r.

 

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji w 2018 roku odbyła jedno posiedzenie. Frekwencja członków Komisji na posiedzeniu wyniosła 100 %. W posiedzeniu Komisji uczestniczyli: Burmistrz Kleszczel, Sekretarz Gminy, kierownicy jednostek organizacyjnych gminy oraz pracownicy Urzędu Miejskiego.

Członkowie Komisji dokonali wyboru Zastępcy Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Kleszczelach.

Komisja opracowała projekt planu pracy na 2019 r. uchwalony przez Radę Miejską w dniu 28 grudnia 2018 r.



Kleszczele, dnia 16 kwietnia 2019 r.

 

Przewodniczący

    Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Janusz Polak

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Kleszczelach

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Szymaniuk - Referat Organizacyjny

Data wytworzenia: 2021-12-06

Wprowadzający: Joanna Szymaniuk

Data modyfikacji: 2021-12-06

Opublikował: Joanna Szymaniuk

Data publikacji: 2021-12-06